دستگاه بخور و 5 مورد از فواید اصلی آن

دستگاه بخور سرد و گرم

با شروع فصل سرما، رطوبت هوا کاهش پیدا میکند و استفاده از وسایل گرمایشی این موضوع را بدتر میکند. خشکی هوا مشکلاتی مانند سخت شدن تنفس، خشکی پوست، ترک خوردگی لب ها، آسانتر شدن انتشار ویروس ها و … را به همراه دارد.

در چنین شرایطی برخی به دنبال راهی برای افزایش رطوبت هوا هستند. بهترین و اصولی ترین روش برای این کار استفاده از دستگاه بخور است. این دستگاه در انواع مختلفی در بازار موجود است که شما میتوانید با خواندن ادامه این مقاله اطلاعات مفیدی برای انتخاب دستگاه بخور مناسب پیدا کنید.

دستگاه بخور و 5 مورد از فواید اصلی آن

فواید و مزایای دستگاه بخور

۱.نوزادان در اوایل ماه های تولدشان به رطوبت بیشتری نیاز دارند. پوست نوزادان در ماه های اول حساس تر و از این جهت نیاز است از دستگاه بخور برای نوزادان استفاده شود.

دستگاه بخور و 5 مورد از فواید اصلی آن

۲.دومین فایده دستگاه بخور که در برخی از این دستگاها هست، قابلیت تصفیه هوا می باشد. این قابلیت سبب میشود و هوا را تمیز کنند. این نوع از دستگاه ها دارای یون منفی هستند.

۳.راحت تر کردن تتفس، کمک به داشتن خوابی راحت و بدون خروپف از دیگر فواید دیگر استفاده از دستگاه بخور است.

دستگاه بخور و 5 مورد از فواید اصلی آن

۴.مرطوب نگهداشتن هوا اصلی ترین و محبوب ترین کارایی این دستگاه بین مصرف کنندگان آن می باشد. بهترین و اصولی ترین روش بری مرطوب نگهداشتن هوا استفاده از دستگاه بخور است.

دستگاه بخور و 5 مورد از فواید اصلی آن

۵.مورد اخر پیش اکثر افراد ناشناخته است و بیشتر مردم نمیدانند که دستگاه بخور حتی بر آلرژی افراد نیز تاثیرگذار است. رطوبت هوا باعث می شود برخی از آلرژی های فصلی بهبود یابند.

دستگاه بخور و 5 مورد از فواید اصلی آن

علت تغیر رنگ شعله هنگام استفاده از دستگاه بخور

همانطور که همه می دانیم زمانی که اکسیژن محیط کاهش یابد، رنگ شعله گاز تغییر می یابد. در این مواقع از آبی به نارنجی یا قرمز تغییر رنگ می دهد.

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که هنگام روشن کردن دستگاه بخور رنگ شعله گاز تغییر یافته است.

در اینجا اولین سوالی که پیش می آید این است که یعنی استفاده از دستگاه بخور اکسیژن را کاهش میدهد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که خیر، علت تغییر رنگ شعله گاز کم شدن اکسیژن نیست.

Steam Machine Fumigation Machine دستگاه بخور سرد و گرم (4)

 انواع دستگاه بخور

بخور سرد بهتر است یا بخور گرم؟ این یک سوال اساسی است که جواب آن بسیار مهم است. برای انتخاب نوع دستگاه بخور باید به شرایط و موقعیت توجه داشت.

برخی از دستگاه های بخور با تکنولوژی اولتراسونیک کار می کنند. دستگاه های بخور اولتراسونیک صدای کمتری تولید می کنند و انرژی کمتری را نیز مصرف می کنند.

Steam Machine Fumigation Machine دستگاه بخور سرد و گرم (4)

استفاده از اسانس در دستگاه بخور

آیا استفاده از اسانس در دستگاه های بخور درست است؟

شاید پیش امده باشد که بخاهید از اسانس در دستگاه بخور خود استفاده کنید. برای استفاده از اسانس باید یک سری از شرایط باشد به طور مثال باید جایگاه اسانس داشته باشد.

Steam Machine Fumigation Machine دستگاه بخور سرد و گرم (3)

مهم ترین ویژگی های دستگاه بخور

۱.هوا را مرطوب می کند.

۲.در برخی مدل ها هوا را نیز تصفیه میکند.

۳. خروپف را کاهش می دهد.

۴.تنفس را راحت تر میکند.

 

Steam Machine Fumigation Machine دستگاه بخور سرد و گرم (2)

 

راهنمای استفاده از دستگاه بخور

برای استفاده بهتر از دستگاه بخور نیاز است به چند نکته توجه کنید. یکی از کارهای ضروری تمیز کردن بخور است. از آنجایی که دستگاه بخور با آب و برق کار می کند تمیزی آن نیز اهمیت ویژه ای دارد.

در این مقاله سعی کردیم به کلیات راجب دستگاه بخور بپردازیم از همراهی شما ممنونیم.

سخن آخر

کالای برق فروغی (شرکت شهاب گستر) بعنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع ملزومات برقی مفتخر است اعلام کند که از این پس میتوانید خرید انواع لوازم الکتریکی خود را از طریق سایت کالای برق فروغی انجام دهید.

شما برای مشاهده محصولات دیگر نیز میتوانید به صفحه اصلی فروشگاه مراجعه کنید و اطلاعات محصول را مشاهده و خرید خود را انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

اینستاگرام شهاب گستر         آپارات شهاب گستر

نظر خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *